Click for Constanta, RomÔnia Forecast 


ANUNTURI ANGAJARI

12.09.2014

"RADET Constanţa scoate la concurs un post vacant de REFERENT DE SPECIALITATE.

Interviul va fi susţinut în data de 29.09.2014, orele 14:00, la sediul din str. Badea Cârţan nr.14A.

Condiţii minime de participare:
- Studii superioare-facultate 5 ani sau facultate 3 ani ┼či Masterat - urm─âtoarele specialit─â┼úi: Automatiz─âri ┼či Calculatoare, Energetic─â, Electrotehnic─â, Electromecanic─â, Instala┼úii ├«n Construc┼úii;
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel avansat;

Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 25.09.2014 orele 12:00 la sediul din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa, ┼či vor con┼úine: cerere participare la concurs; scrisoare de inten┼úie, C.V; actul de identitate, certificat na┼čtere (copie); cazier judiciar; copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite; copie carnet de munc─â; adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si p├ón─â ├«n prezent."


12.09.2014

"RADET Constanţa scoate la concurs un post vacant de REFERENT DE SPECIALITATE.

Interviul va fi susţinut în data de 01.10.2014, orele 15:00, la sediul din str. Badea Cârţan nr.14A.
Condiţii minime de participare:
- Studii superioare-facultate 5 ani sau facultate 3 ani ┼či Masterat - urm─âtoarele specialit─â┼úi: Energetic─â, Electrotehnic─â, Instala┼úii ├«n Construc┼úii;
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel avansat;

Constituie avantaj experien┼úa ├«n preg─âtirea, lansarea, execu┼úia ┼či recep┼úia lucr─ârilor de investi┼úii.

Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 26.09.2014 orele 12:00 la sediul din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa, ┼či vor con┼úine: cerere participare la concurs; scrisoare de inten┼úie, C.V; actul de identitate, certificat na┼čtere (copie); cazier judiciar; copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite; copie carnet de munc─â; adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si p├ón─â ├«n prezent."


05.09.2014

 

"RADET Constanţa scoate la concurs 4 (patru) posturi vacante de SUDOR.

Condiţii minime de participare:

- calificare în meseria de sudor;
- experien┼ú─â de minim 2 ani ca sudor electric ┼či/sau autogen;
-
Angajarea se va face în baza probei de lucru ce va avea loc în data de 19.09.2014, la sediul RADET Constanţa din str. Interioară nr. 4 Constanţa, orele 11:00.
Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 17.09.2014 orele 12:00 la sediul din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa, ┼či vor con┼úine: cerere participare la concurs; scrisoare de inten┼úie, C.V; actul de identitate, certificat na┼čtere (copie); cazier judiciar; copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite; copie carnet de munc─â; adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si p├ón─â ├«n prezent."


 


 

12.08.2014

"RADET Constanţa scoate la concurs un post vacant de REFERENT DE SPECIALITATE (INGINER AUTOMATIST).
Proba de concurs va consta ├«ntr-un interviu ┼či proba scris─â. Interviul va fi sus┼úinut ├«n data de 29.08.2014, orele 13:00, la sediul din str. Badea C├ór┼úan nr.14A.
Condiţii minime de participare:
- Studii superioare-facultate 5 ani sau facultate 3 ani ┼či Masterat - urm─âtoarele specialit─â┼úi: Automatiz─âri ┼či Calculatoare, Energetic─â, Electrotehnic─â, Electromecanic─â, Instala┼úii ├«n Construc┼úii;
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel avansat;
Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 26.08.2014 orele 12:00 la sediul din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa, ┼či vor con┼úine: cerere participare la concurs; scrisoare de inten┼úie, C.V; actul de identitate, certificat na┼čtere (copie); cazier judiciar; copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite; copie carnet de munc─â; adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si p├ón─â ├«n prezent."

 


 

 

07.08.2014

"RADET Constanţa scoate la concurs un post vacant de consilier juridic, cu CIM pe o perioadă nedeterminată;
Proba de concurs va consta într-un interviu ce va fi susţinut în data de 25.08.2014, orele 11.00, la sediul din str. Badea Cirţan nr.14A.
Condiţii minime de participare:
- Studii superioare de specialitate;
- Vechime minimă în specialitate: 2 ani;
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel mediu;
- Cuno┼čtin┼úe temeinice de legisla┼úie in domeniul dreptului comercial.
Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 22.08.2014 orele 12.00 la sediul din str. Badea Cartan, nr. 14A, Constanta, si vor con┼úine: cerere participare la concurs; scrisoare de inten┼úie, C.V; actul de identitate, certificat na┼čtere (copie); cazier judiciar; atestat auditor intern (copie); copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite; copie carnet de munc─â; adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si p├ón─â in prezent; recomand─âri (op┼úional, constituie avantaj). "


26.06.2014

 

"RADET Constanţa scoate la concurs un post vacant de auditor intern, cu CIM pe o perioadă nedeterminată;
Proba de concurs va consta într-un interviu ce va fi susţinut în data de 10.07.2014, orele 12.30, la sediul din str. Badea Cirţan nr.14A.
Condiţii minime de participare:
- Studii superioare de specialitate, corespunzătoare postului pentru care se înscrie;
- Atestat auditor intern;
- Experienţa de minim 5 ani vechime în specialitate;
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel mediu;
- Cuno┼čtin┼úe temeinice de legisla┼úie, specifice postului pentru care aplic─â.
Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 07.07.2014 orele 12.30 la sediul din str. Badea Cartan, nr. 14A, Constanta, si vor con┼úine: cerere participare la concurs; scrisoare de inten┼úie, C.V; actul de identitate, certificat na┼čtere (copie); cazier judiciar; atestat auditor intern (copie); copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite; copie carnet de munc─â; adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si p├ón─â in prezent; recomand─âri (op┼úional, constituie avantaj). "


13.05.2014

RADET Constanţa scoate la concurs următoarele posturi vacante:
- un post consilier juridic - CIM period─â determinat─â;
- un post auditor intern - CIM perioad─â nedeterminat─â;
- un post controlor financiar -CIM perioad─â nedeterminat─â;
- un post controlor de gestiune - CIM perioad─â nedeterminat─â;
Interviul va avea loc in data de 23.05.2014, orele 12.30 la sediul din str. Badea Cârţan nr.14A.
Condiţii minime de participare:
- Studii superioare de specialitate, corespunzătoare postului pentru care se înscrie;
- Cursuri relevante pentru postul vizat;
- Experienţa de minim 3 ani intr-o poziţie similară;
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel avansat;
- Cuno┼čtin┼úe temeinice de legisla┼úie, specifice postului pentru care aplic─â.
Dosarele de interviu se pot depune până în data de 21.05.2014 orele 12.30 la sediul din str. Badea Cârţan, nr. 14A, Constanta, si vor conţine:
- cerere participare la concurs;
- scrisoare de intenţie,
- curriculum vitae;
- actul de identitate,
- certificat na┼čtere (copie);
- cazier judiciar;
- copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite;
- copie carte de munc─â;
- adeverinţa de salariat din care să rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si până in prezent;
- recomandări (opţional, constituie avantaj).


 

 

07.03.2014


RADET Constanţa scoate la concurs trei posturi pe durată determinată, după cum urmează:
- un post ┼čef Birou Resurse Umane
- un post ┼čef Birou Aprovizionare Achizi┼úii Publice
- un post consilier juridic
Interviul va avea loc în data de 18.03.2014, ora 13.00, la sediul din str. Badea Cârţan nr. 14A.
Condiţii de participare:
- Studii superioare de specialitate, corespunzatoare postului pentru care se inscrie
- Experienţă minimum 5 ani
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel avansat
- Cunostinţe solide de legislaţie
Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 14.03.2014, ora 12:00, la sediul din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa ┼či vor con┼úine: scrisoare de inten┼úie, CV, actul de identitate, certificat de na┼čtere (copie), cazier judiciar, copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite, copie dup─â cartea de munc─â, adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 ┼či p├ón─â ├«n prezent.

 

 


 

26.02.2014

ANUNT
pentru selec╚Ťia si recrutarea unui membru al
Consiliului de Administratie al RADET Constanta

Primaria Municipiului Constanta in calitate de Autoritate publica tutelara anun╚Ť─â demararea procedurii de recrutare conform OUG nr. 109/2011, privind guvernan┼úa corporativ─â a ├«ntreprinderilor, pentru urm─âtoarele pozi╚Ťii vacante :

MEMBRU AL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL RADET CONSTANTA

1. Conditii generale si specifice:
1.1 Condiţii generale:
- cetăţenia română;
- domiciliul in municipiul Constanta;
- stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale valabile;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- s─â nu fie incapabil, potrivit legii, ori sa nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasa, abuz de ├«ncredere, fals, uz de fals, ├«n┼čel─âciune, delapidare, m─ârturie mincinoas─â, dare sau luare de mita, pentru infrac┼úiunile prev─âzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanc┼úionarea sp─âl─ârii banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finan┼ú─ârii actelor de terorism, cu modific─ârile si complet─ârile ulterioare, pentru infrac┼úiunile prev─âzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolven┼úei, cu modific─ârile si complet─ârile ulterioare.

1.2 Conditii specifice/profilul candidatilor :
- studii superioare absolvite;
- experienta in administarea/managementul unor regii autonome sau a unor societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei, inclusive societati din sectorul privat;
- bune competenţe interpersonale(abilităţi de comunicare, organizare, negociere, lucru în echipă);
- cunoa╚Öterea unei limbi de circula╚Ťie interna╚Ťional─â(competenta certificata).

2. Criterii de selecţie:
- Indeplinirea conditiilor de participare;
- Prezentarea dosarului de candidatura;
- Cuno┼čtin┼úe de afaceri/ legislative specifice domeniului de activitate al companiei;
- Abilităţi manageriale evaluate pe baza următoarelor criterii:
a. abilităţi de comunicare
b. anvergura/prestigiul/credibilitatea companiilor angajatoare
c. rezultate confirmate in companiile angajatoare.
- Cuno┼čtin┼úe despre strategii de afaceri;
- Calitatea de manager in cadrul unor societati comerciale publice sau private profitabile.
- Cunoa╚Öterea legisla╚Ťiei aplicabile domeniului de activitate al regiei(distributie energiei termice)- obligatoriu ┼či a ordonan╚Ťei privind guvernan┼úa corporativ─â a intreprinderilor publice;

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:
1. CV în format Europass;
2. Scrisoare de intentie;
3. Cazier judiciar;
4. Acte de studii;
5. Act identitate;
6. Carnet de munc─â/documente doveditoare ale activitatii ;
7. Dovada numirii în calitate de manager/membru al CA (unde este cazul);
8. Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
9. Declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma ca nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice ori ca nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională;
10. Declara┼úie pe proprie r─âspundere care sa confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale in scopul procedurii de recrutare si selec┼úie, precum ┼či de se putea verifica informa┼úiile furnizate;
11. Scrisoare de recomandare (obligatoriu).

ETAPELE DE DESF─é┼×URARE A SELEC┼óIEI:
Selecţia dosarelor de înscriere;
Interviul candidaţilor selectaţi.
Selec┼úia se realizeaz─â cu respectarea principiilor nediscrimin─ârii, tratamentului egal ┼či transparen┼úei ┼či cu luarea ├«n considerare a specificului domeniului de activitate al RADET CONSTANTA

Pentru Etapa 1 a selec╚Ťiei CV-urilor: candidaturile (const├ónd ├«n: CV detaliat ├«n format european + scrisoare de inten╚Ťie + copii ale documentelor necesare pentru depunerea candidaturii) se depun in plic inchis pe care se specifica : numele si prenumele candidatului si mentiunea ,, Candidatura pentru postul de membru al CA al RADET CONSTANTA pana la adata de 13.03.2014, ora 12.00, la sediul Primariei Municipiului Constanta, Bul Tomis nr 51, Serviciul Registratura Management Documente si Dispecerat.
Selectia dosarelor se va face in data de 13.03.2014 la ora 14.00. Numele persoanelor selectate pentru interviu va fi publicat la Avizierul Primariei Constanta, in aceeasi zi pana la ora 15.00.
Candidaturile depuse dupa data limita de depunere nu vor fi luate in considerare.
Eventualele contestatii se pot depune in termen de 24 ore de la data afisarii selectiei dosarelor.

Descarca rezultatul etapei I (.pdf)

Etapa 2- Interviul se va desfasura in data de 14.03.2014 ora 15.00.
Pentru Etapa a 2-a interviurilor, candida╚Ťii selecta╚Ťi vor fi invita╚Ťi la interviu cu Consultantul extern si comisia de recrutare numita in cadrul Primariei Constanta.
Candidatii vor prezenta documentele necesare pentru depunerea candidaturii, in original si copie.
Rezultatul final al selectiei va fi afisat pe site-ul RADET constanta si la Avizierul Primariei Constanta in data de 14.03.2014.

Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0241/488137


24.02.2014

 

Consiliul de Administra╚Ťie al RADET CONSTAN╚ÜA anun╚Ť─â demararea procedurii de recrutare conform OUG nr. 109/2011, privind guvernan┼úa corporativ─â a ├«ntreprinderilor, pentru urm─âtoarele pozi╚Ťii vacante:

Director General, Director Executiv Economic, Director Executiv Comercial, Director Executiv Produc╚Ťie

1. Condi╚Ťii generale ╚Öi specifice:

1.1 Condiţii generale:
- cetăţenia română;
- domiciliul ├«n municipiul Constan╚Ťa;
- stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale valabile;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- s─â nu fie incapabil, potrivit legii, ori s─â nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloas─â, abuz de ├«ncredere, fals, uz de fals, ├«n┼čel─âciune, delapidare, m─ârturie mincinoas─â, dare sau luare de mit─â, pentru infrac┼úiunile prev─âzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea ╚Öi sanc┼úionarea sp─âl─ârii banilor, precum si pentru instituirea unor m─âsuri de prevenire ╚Öi combatere a finan┼ú─ârii actelor de terorism, cu modific─ârile ╚Öi complet─ârile ulterioare, pentru infrac┼úiunile prev─âzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolven┼úei, cu modific─ârile ╚Öi complet─ârile ulterioare.

1.2 Conditii specifice/profilul candida╚Ťilor:
- studii superioare absolvite;
- experien╚Ť─â relevant─â ├«n activitatea de conducere a unor ├«ntreprinderi publice sau a unor societ─â╚Ťi comerciale profitabile(publice sau private)din domeniul de activitate al regiei autonome;
- bune competenţe interpersonale(abilităţi de comunicare, organizare, conducere, negociere, lucru în echipă).

1.2.1 Conditii specifice pentru ocuparea postului de Director General:
- studii superioare profil tehnic;
- studii aprofundate în domeniul ingineriei proceselor și sistemelor termice;
- studii de specializare în domeniul managementului firmei;
- experien╚Ť─â de minimum 10 ani ├«n activitatea de conducere a unor ├«ntreprinderi publice sau a unor societ─â╚Ťi comerciale profitabile(publice sau private)din domeniul de activitate al regiei autonome.

1.2.2 Condi╚Ťii specifice pentru ocuparea postului de Director Economic:
- studii superioare economice;
- certificare CECCAR - Expert contabil(obligatoriu);
- experien╚Ť─â de minimum 5 ani pe posturi economice de conducere ├«n cadrul unor ├«ntreprinderi publice sau a unor societ─â╚Ťi comerciale profitabile(publice sau private)din domeniul de activitate al regiei autonome.

1.2.3 Conditii specifice pentru ocuparea postului de Director Comercial:
- studii superioare economice;
- studii aprofundate în domeniul ingineriei proceselor și sistemelor termice;
- studii de specializare ├«n managementul achizi╚Ťiilor;
- experin╚Ť─â de minimum 5 ani pe posturi de conducere ├«n departamentul comercial ├«n cadrul unor ├«ntreprinderi publice sau a unor societ─â╚Ťi comerciale profitabile(publice sau private)din domeniul de activitate al regiei autonome.

1.2.4 Condi╚Ťii specifice pentru ocuparea postului de Director Produc╚Ťie:
- studii superioare tehnice;
- studii aprofundate în domeniul ingineriei proceselor și sistemelor termice;
- studii de specializare în domeniul managementului;
- experin╚Ť─â de minimum 5 ani pe posturi de conducere din departamentul tehnic-produc╚Ťie ├«n cadrul unor ├«ntreprinderi publice sau a unor societ─â╚Ťi comerciale profitabile(publice sau private)din domeniul de activitate al regiei autonome.

2. Criterii de selecţie:

- ├Ändeplinirea condi╚Ťiilor de participare;
- Prezentarea dosarului de candidatur─â;
- Abilităţi manageriale evaluate pe baza următoarelor criterii:
a. abilităţi de comunicare
b. anvergura/prestigiul/credibilitatea companiilor angajatoare
c. rezultate confirmate în companiile angajatoare.
- Cuno┼čtin┼úe despre strategii de afaceri ├«n domeniul de activitate al regiei;
- Calitatea de manager ├«n cadrul unor societ─â╚Ťi comerciale publice sau private profitabile.
- Cunoa╚Öterea legisla╚Ťiei aplicabile domeniului de activitate al regiei(distribu╚Ťia energiei termice)- obligatoriu ┼či a ordonan╚Ťei privind guvernan┼úa corporativ─â a ├«ntreprinderilor publice.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:
1. CV în format Europass;
2. Scrisoare de inten╚Ťie;
3. Cazier judiciar;
4. Acte de studii;
5. Act identitate;
6.Carnet de munc─â/documente doveditoare ale activit─â╚Ťii;
7. Dovada numirii în calitate de manager/membru al CA (unde este cazul);
8. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
9. Declara┼úie pe proprie r─âspundere prin care candidatul va confirma c─â nu se afl─â ├«ntr-una din situa╚Ťiile prev─âzute la art. 6 din OUG nr. 109/2011 privind guvernan┼úa corporativ─â a ├«ntreprinderilor publice ori c─â nu a suferit o condamnare pentru o infrac┼úiune legat─â de conduit─â profesional─â;
10. Declara┼úie pe proprie r─âspundere care s─â confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale ├«n scopul procedurii de recrutare ╚Öi selec┼úie, precum ┼či de a se putea verifica informa┼úiile furnizate;
11. Scrisoare de recomandare(obligatoriu).


ETAPELE DE DESF─é┼×URARE A SELEC┼óIEI:

1. Selecţia dosarelor de înscriere;
2. Interviul candida┼úilor selecta╚Ťi.
Selec┼úia se realizeaz─â cu respectarea principiilor nediscrimin─ârii, tratamentului egal ┼či transparen┼úei ┼či cu luarea ├«n considerare a specificului domeniului de activitate al RADET Constan╚Ťa

Pentru Etapa 1 a selec╚Ťiei CV-urilor: candidaturile (const├ónd ├«n: CV detaliat ├«n format european + scrisoare de inten╚Ťie + copii ale documentelor necesare pentru depunerea candidaturii) se depun ├«n plic ├«nchis pe care se specific─â : numele ╚Öi prenumele candidatului ╚Öi men╚Ťiunea ,, Candidatura pentru postul de Director executiv al RADET Constan╚Ťa, p├ón─â la data de 28.02.2014, ora 12.00, la sediul RADET , str Badea C├ór╚Ťan nr 14 A, Constan╚Ťa, la Registratur─â.
Selec╚Ťia dosarelor se va face ├«n data de 28.02.2014, ora 14.00.
Numele persoanelor selectate pentru interviu va fi publicat pe site-ul RADET Constan╚Ťa, ├«n aceea╚Öi zi p├ón─â la ora 16.00
Candidaturile depuse după data limită de depunere nu vor fi luate în considerare.

Descarca raportul selectiei dosarelor din 28.02.2014. (.pdf)


Etapa 2 - Interviul se va desf─â╚Öura ├«n data de 03.03.2014, ora 12.00, la sediul RADET Constan╚Ťa
Pentru Etapa a 2-a a interviurilor, candida╚Ťii selecta╚Ťi vor fi invita╚Ťi la interviul cu Consultantul extern ╚Öi reprezentan╚Ťii RADET Constan╚Ťa.
Candida╚Ťii vor prezenta documentele necesare pentru depunerea candidaturii, ├«n original ╚Öi copie.

Descarca rezultatul interviului derulat la 03.03.2014 (.pdf)

Rezultatul final al selec╚Ťiei va fi afi╚Öat pe site-ul RADET Constan╚Ťa ├«n data de 04.03.2014, ora 14.00.

Rela╚Ťii suplimentare se pot ob╚Ťine de la d-na R─â╚Öanu Gabriela, telefon 0724.370220.

 


29.11.2013

"RADET Constanta scoate la concurs un post de secretar pe durata determinata, in cadrul Directiei Comerciale.

Interviul va avea loc in data de 09.12.2013 ora 14.00 la sediul din str. Badea Cartan nr.14A.
Conditii de participare:
- studii medii/superioare ;
- experienta in functia de secretar de minim 3 ani;
- cunostinte de operare calculator nivel avansat;
- abilitati de comunicare si de abordare interpersonala;
- flexibilitate, sociabilitate;
- rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.
Dosarele de interviu se pot depune pana in data de 06.12.2013 ora 12.00 la sediul din str. Badea Cartan, nr. 14A, Constanta, si vor contine:
- C.V,
- actul de identitate (copie),
- cazier judiciar,
- copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite,
- copie carte de munca,
- adeverinta de salariat din care sa rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si pana in prezent "

 


13.11.2013

RADET Constanta scoate la concurs un post de REFERENT DE SPECIALITATE (INGINER AUTOMATIST)in cadrul Directiei Productie.
Interviul va avea loc in data de 27.11.2013 la sediul din str. Badea Cartan nr. 14 A.
Conditii de participare:
- Studii superioare - urmatoarele specialitati: Automatizari si Calculatoare, Energetica, Electrotehnica, Electromecanica
- Experienta de minim 5 ani in domeniile mentionate
- Cunostinte de operare calculator nivel avansat

Dosarele de interviu se pot depune pana la data de 25.11.2013 ora 12.00, la sediul din str. Badea Cartan nr. 14 A, si vor contine urmatoarele: C.V., actul de identitate (copie), cazier judiciar, copii diplome aferente studiilor/cursurilor de calificare absolvite, copie carte de munca, adeverinta de salariat din care sa rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si pana in prezent.

 

 


13.11.2013

"RADET Constanta scoate la concurs doua posturi de MUNCITOR NECALIFICAT in cadrul Directiei Productie, pentru lucrari specifice (sapatura, transport, etc) in canale termice aflate in administrarea unitatii.
Interviul si proba de lucru vor avea loc in data de 25.11.2013 ora 14.00 la sediul din str. Interioara nr.4.
Conditii de participare:
- Sa fie sanatos si apt de munca fizica
- Sa aiba minim 8 clase
- Candidatul sa nu fi incetat activitatea la alti angajatori ca urmare a unor sanctiuni disciplinare, sau sa existe o sentinta definitiva si irevocabila, privind interdictia de a exercita profesia, temporar sau definitiv.

Dosarele de interviu se pot depune pana in data de 22.11.2013 ora 12.00 la sediul din str. Badea Cartan, nr. 14A, Constanta, si vor contine: C.V., actul de identitate (copie), cazier judiciar, copii diplome aferente studiilor/cursurilor de calificare absolvite, copie carte de munca, adeverinta de salariat din care sa rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 si pana in prezent. "


23.09.2013

RADET Constanţa scoate la concurs două posturi de CONSILIER JURIDIC în cadrul Direcţiei Generale.

Interviul va avea loc în data de 10.10.2013 ora 14.00 la sediul din str. Badea Cârţan nr.14A.

Condiţii de participare:
- Studii superioare - absolvent al Facultăţii de Drept
- Experienţă în funcţia de consilier juridic de minim 5 ani
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel avansat
- Cunostinţe solide de legislaţie

Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 09.10.2013 ora 12:00 la sediul din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa ┼či vor con┼úine: CV, copie act identitate, cazier judiciar, copii diplome aferente studiilor/cursurilor absolvite, copie carte de munc─â, adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 ┼či p├ón─â ├«n prezent.


 


 

09.09.2013

RADET Constanţa scoate la concurs 3 (trei) posturi de SUDOR în cadrul Direcţiei Producţie.

Condiţii de participare:
- calificare în meseria de sudor
- experien┼ú─â de minim 2 ani ca sudor electric ┼či/sau autogen

Candida┼úii ├«┼či pot depune dosarele care vor con┼úine:
- copie Buletin de identitate
- copie diploma sau certificate de calificare
- C.V.
până la data de 19.09.2013, la sediul regiei din str. Badea Cârţan, nr. 14A.

Proba de lucru va avea loc în data de 23.09.2013 ora 09:00 la sediul RADET Constanţa din str. Interioară nr. 4.



 

06.08.2013

RADET Constanţa scoate la concurs 2 (două) posturi de SUDOR.
Condiţii de participare:
- calificare în meseria de sudor
- experien┼ú─â de minim 2 ani, ca sudor electric ┼či/sau autogen
Angajarea se face în baza probei de lucru ce va avea loc în data de 19.08.2013 ora 09:00 la sediul RADET Constanţa din str. Interioară nr.4.
Candida┼úii ├«┼či pot depune dosarele p├ón─â ├«n data de 16.08.2013 ora 16:00, la sediul Regiei din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa ┼či vor con┼úine urm─âtoarele:
- CV
- copii după documentele de calificare în meserie.



 

06.08.2013

RADET Constanţa scoate la concurs un post de REFERENT DE SPECIALITATE (INGINER AUTOMATIST) în cadrul Direcţiei Producţie.
Interviul ┼či proba scris vor avea loc ├«n data de 21.08.2013 cu ├«ncepere de la ora 14.00 la sediul din str. Badea C├ór┼úan nr.14A.
Condiţii de participare:
- Studii superioare, finalizate, ├«n una din urm─âtoarele specialit─â┼úi: Automatiz─âri ┼či Calculatoare, Energetic─â, Electrotehnic─â, Electromecanic─â
- Experienţă de minim 5 ani în domeniile menţionate
- Cuno┼čtin┼úe de operare calculator nivel avansat
Dosarele de interviu se pot depune p├ón─â ├«n data de 19.08.2013 ora 16.00 la sediul Regiei din str. Badea C├ór┼úan, nr. 14A, Constan┼úa ┼či vor con┼úine: CV, copie act identitate, cazier judiciar, copii legalizate diplome aferente studiilor/cursurilor de calificare absolvite, adeverin┼ú─â de salariat din care s─â rezulte activitatea din perioada 01.01.2011 ┼či p├ón─â ├«n prezent.
Pentru alte informaţii tel: 0241-616 937 interior 406 sau 411.


 

Termeni si conditii

Absolut toate materialele si fotografiile publicate pe acest site sunt proprietatea RADET Constanta si vor fi preluate in concordanta cu legislatia in viagoare.

Copyright © radet-constanta.ro.
Toate drepturile rezervate.

Legaturi Utile:

primaria-constanta.ro
anrsc.ro
anre.ro
anpc.ro

 

Site produs si mentinut de: www.pulsmedia.com